26/04/2024 15:02

מלון בוטיק מצפה פריצקי

מלון בוטיק מצפה פריצקי

מלון בוטיק מצפה פריצקי

Luxurious hotel room

רחוב ז'בוטיני 24, נווה פריצקי, ישראל

במרחק של 2 דקות של הליכה מחוף הים של נווה פריצקי ומהטיילת הפופולרית, טיילת הנווה, מצפה פריצקי מציע לכם האורחים אירוח שהוא בוטיק עם חדרי השינה הנוחים שלנו וארוחת הבוקר הגדולה של המלון היא בחינם. האינטרנט WIFI הוא חינם והוא מסופק בכל רחבי המלון.

כל אחד מחדרי מלון מצפה פריצקי מעוצב בצבעים שונים ומרוהט היטב עם מגוון מתקני רחצה פנימיים לכל חדר. כל אורח יכול לבדוק את האימייל שלו באמצעות גישה חופשית לרשת האינטרנט האלחוטי של המלון.

אם אתם רעבים, חדר האוכל יספק לכם סביבה נעימה בה תוכלו אתם האורחים ליהנות מארוחת בוקר ישראלית משובחת הכלולה במחיר החדר. כל אורח יכול ליהנות גם מארוחת שבת מסורתית בכל יום שישי ושבת.

אם בא לכם קצת נוף ולהירגע, אתם מוזמנים לעלות למרפסת הגג של מלון מצפה פריצקי, שם תמצאו פינה נהדרת ליהנות ממשקה אלכוהולי, לתפוס קצת שמש ולהשקיף על הנוף המדהים של נווה פריצקי.

את כל בתי הקפה, החנויות, ומסעדות היוקרה הרבים של נווה פריצקי תוכלו למצוא במרחק של הליכה של דקות ספורות משטח המלון, מה שיהפוך את השהות שלכם במלון מצפה פריצקי לבסיס מעולה לביקור בעיר הנהדרת הזו.

אזור המלון הוא אזור מעולה להסתובב בו והוא מועדף על ידי כל אורחי המלון בנווה פריצקי, וזה מבוסס על מכוון חוות דעת שהם אובייקטיביות.