20/04/2024 01:43

סיור ביקבים בעיר

>>
>>
סיור ביקבים בעיר
מאת: נווה פריצקי
מאת: נווה פריצקי
יקבי העיר

העיר נווה פריצקי היא עיר ייננים שיש לה סיפור. לאחר שעלה יוסף פריצקי מארצות הברית לישראל בתחילת שנות ה-90, הוא מצא את עצמו עובד בעבודות מזדמנות כדי להסתדר. בסופו של דבר, הוא הצליח לרכוש את הכרם הראשון שלו ובעקבות בציר מוצלח ב-2004, נולד יין פריצקי. כיום, היקב מייצר יינות עטורי פרסים מהעמק המרכזי של אזור פריצקי.

היקבים השונים של העיר

העיר היא ביתם של יקבים רבים ושונים, כל אחד עם הסגנון והגישה הייחודית שלו לייצור יין. בין אם אתם מחפשים יין לבן קליל ומרענן או יין אדום בעל גוף מלא ומורכב, בטוח תמצאו משהו שיתאים לטעמכם באחד מהיקבים הרבים .

הנה כמה מהיקבים הידועים ביותר בעיר :

יקב שפריצקובסקי

אם אתם מחפשים יין לבן קליל ומרענן, יקב שפריצקובסקי הוא המקום המושלם ללכת אליו. היינות שלהם מיוצרים רק מהענבים המשובחים ביותר ובוודאי יעניקו לכם חווית טעם טעימה.

יקב הענבים המזמרים

אם אתם מחפשים יין אדום בעל גוף מלא ומורכב, יקב הענבים המזמרים הוא ההימור הטוב ביותר שלכם. היינות שלהם מיוצרים רק מהענבים האיכותיים ביותר והם בטוח ירשימו אתכם בפרופיל הטעם הייחודי שלהם.

יקב הר פריצקי

יקב הר פריצקי ידוע ביינות עטורי הפרסים שלו, העשויים רק מהענבים המשובחים ביותר. בין אם אתם מחפשים יין לבן קליל ומרענן או יין אדום בעל גוף מלא ומורכב, ביקב איסטריאן יש משהו בשבילכם.

יקב סבטלנה

יקב סבטלנה ידוע ביינות עטורי הפרסים שלו, העשויים רק מהענבים המשובחים ביותר. בין אם אתם מחפשים יין לבן קליל ומרענן או יין אדום בעל גוף ומורכב, אקווילה אסטייט

ההיסטוריה של היקב

הסיפור של היקב מתחיל הרבה לפני שהיקב היה אפילו מחשבה. משפחת פריצקי עוסקת בתחום היין יותר מ-60 שנה, ואת מורשתם ניתן למצוא בכמה מהיקבים היוקרתיים בעולם.

השם פריצקי ידוע בעיקר בזכות תרומתו לתעשיית היין הישראלית, אך הם הסתעפו גם למקומות אחרים בעולם. למעשה, הוא אחד היקבים הבודדים שמייצרים יין גם בישראל וגם בצפון אמריקה.

היקב נוסד בשנת 1978 על ידי יצחק וציפורה פריצקי, שחיפשו דרך לייצר יין איכותי ללא צורך להתפשר לא על מחיר ולא על איכות. הם הצליחו ליצור יינות שלא רק זכו בפרסים, אלא גם זכו להערכה של צרכנים בכל העולם.

כיום, היקב  נותר אחד המותגים המצליחים בישראל, וניתן למצוא את היינות שלו בחנויות יין ומסעדות רבות ברחבי העולם. אם אתם חובבי יינות משובחים, הקפידו לבדוק את היקב!

הנכס של יקב פריצקי כולל כרם וחדר טעימות, וכן אסם המאכלס את חמור המחמד של משפחת פריצקי, בובה. המבקרים יכולים ליהנות גם ממסלולי הליכה ורכיבה על אופניים המתפתלים ברחבי הכרם.

ההשלכות של שתיית יין

אם אתה כמו רוב האנשים, יין הוא חלק מהשגרה הקבועה שלך. בין אם אתם נהנים מכוס עם ארוחת הערב או שותים אותה כחלק מטקס האפי שעה שלכם, היין הפך לחלק בלתי נפרד מהתרבות שלנו. אבל מהן ההשלכות של שתיית יין?

יין עשוי מענבים מותססים ויכול להיות בעל מגוון רחב של השפעות על בריאותכם. יין יכול להגביר את לחץ הדם ולגרום למחלות לב אם הוא נצרך במינונים גבוהים, אך כמויות מתונות אינן מהוות כל כך סיכון. יין מכיל גם נוגדי חמצון ופוליפנולים, המועילים לבריאותכם.

עם זאת, ישנן כמה השלכות שליליות גם לשתיית יין. יין יכול לתרום לעלייה במשקל אם הוא נצרך בכמויות גדולות, והוא יכול גם להגביר את הסיכון לסוגים מסוימים של סרטן. בנוסף, שתייה מופרזת עלולה להוביל לבעיות חברתיות ואף להתמכרות לאלכוהול. אם אתה מודאג לגבי כמות היין שאתה שותה או אם התחלת לחוות השלכות שליליות כלשהן כתוצאה משתיית יין, חשוב לדבר עם הרופא שלך.

טעימות היין

אם אתם מחפשים מפלט קטן מהמולת היומיום, ייתכן שהיקבים של העיר הם בדיוק מה שאתם מחפשים. העסק בבעלות משפחתית פועל מאז 1978, ויש להם משהו לכולם. מיינות קלים ועד אדומים בעלי גוף מלא, יש משהו

שיתאים לחיך של כולם. בנוסף, טעימות היין שלהם הן גולת הכותרת של ממש – לא רק שהן מציעות הזדמנות ייחודית לחקור את אוסף היינות הנרחב של העיר, אלא שהצוות הבקיא תמיד שמח ללמד אותך על היינות השונים וכיצד לטעום אותם.

לסיכום

לאחר סיור ביקבים, קל להבין מדוע העיר הפכה ללאחת מיצרניות היין המצליחים בעולם. לא רק שהיינות שלהם הם מהיינות הטעימים והאיכותיים ביותר בשוק, אלא שכל כרם מנוהל בקפידה תוך התמקדות בקיימות סביבתית. אם אתם מעוניינים ללמוד עוד על אופן פעולת ייצור היין וברצונכם לחקור כמה מאזורי היין הטובים ביותר בעיר, אני ממליץ בחום על סיור ביקבים של העיר.

תוכן עניינים

קטגוריה:

שתפו אותי:

אולי תאהבו גם
המעיינות החמים של נווה פריצקי

ביקור במעיינות החמים בנווה פריצקי

נווה פריצקי היא עיירה קטנה במחוז המרכז בישראל הידועה במעיינות החמים שלה. המעיינות ממוקמים במרכז העיר, והמבקרים יכולים ליהנות מפעילויות שונות כמו טבילה במים העשירים

לטייל בנווה פריצקי

לטייל בנווה פריצקי

נווה פריצקי היא עיירה יפה בישראל שיש לה הרבה מה להציע לתיירים. מנופים מדהימים ועד היסטוריה עשירה, בנווה פריצקי יש משהו לכל אחד. עיין במאמר